Specjalista ds. marketingu cyfrowego
AplikujOpis stanowiska:
- Prowadzenie mediów społecznościowych
- Kreowanie treści na social media
- Prowadzenie kampanii reklamowych – GoogleAds, FacebookAds
- Kontakt z nowymi oraz obecnymi klientami (rozmowa telefoniczna, e-mail)
- Dostarczanie optymalnych rozwiązań reklamowych
- Planowanie i wdrażanie działań marketingowych
- Realizacja spójnej komunikacji marketingowej
- Aktywna współpraca z działem sprzedaży
- Współpraca z działem graficznym w zakresie przygotowania kreacji reklamowych i postów
- Przygotowanie kompleksowych raportów z realizowanych zadań na podstawie danych
- Dbałość o jakość współpracy i satysfakcję klienta
Oczekujemy od Ciebie:
- Doświadczenie zawodowe
- Znajomość narzędzi reklamowych: Business Suite, Google Ad Manager
- Doskonała znajomość mediów społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok
- Rozumienie specyfiki reklamy w Internecie
- Umiejętności analityczne – umiejętność interpretacji danych i wyciągania wniosków
- Bardzo dobre rozumienie procesów biznesowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Swoboda w komunikacji z Klientami firmy
- Odporność na stres
- Doskonała organizacja pracy
- Konsekwencja w dążeniu do celu
- Operatywność, dynamizm w działaniu, zorientowanie na cel i pozytywne nastawienie
Współpracując z nami masz pewność, że:
- Pracę w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę, zlecenie lub kontrakt B2B
- Wynagrodzenie będzie adekwatne do umiejętności i zaangażowania
- Pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej i rozpoznawalnej pozycji rynkowej,
- Niezbędne narzędzia do efektywnej pracy
- Dużą samodzielność w działaniu
- Budżet szkoleniowy
- Pracę w przyjaznej atmosferze w nowoczesnym klimatyzowanym biurze