Specjalista ds. marketingu cyfrowego

Aplikuj

Opis stanowiska:

  • Prowadzenie mediów społecznościowych
  • Kreowanie treści na social media
  • Prowadzenie kampanii reklamowych – GoogleAds, FacebookAds
  • Kontakt z nowymi oraz obecnymi klientami (rozmowa telefoniczna, e-mail)
  • Dostarczanie optymalnych rozwiązań reklamowych
  • Planowanie i wdrażanie działań marketingowych
  • Realizacja spójnej komunikacji marketingowej
  • Aktywna współpraca z działem sprzedaży
  • Współpraca z działem graficznym w zakresie przygotowania kreacji reklamowych i postów
  • Przygotowanie kompleksowych raportów z realizowanych zadań na podstawie danych
  • Dbałość o jakość współpracy i satysfakcję klienta

Oczekujemy od Ciebie:

  • Doświadczenie zawodowe
  • Znajomość narzędzi reklamowych: Business Suite, Google Ad Manager
  • Doskonała znajomość mediów społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok
  • Rozumienie specyfiki reklamy w Internecie
  • Umiejętności analityczne – umiejętność interpretacji danych i wyciągania wniosków
  • Bardzo dobre rozumienie procesów biznesowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Swoboda w komunikacji z Klientami firmy
  • Odporność na stres
  • Doskonała organizacja pracy
  • Konsekwencja w dążeniu do celu
  • Operatywność, dynamizm w działaniu, zorientowanie na cel i pozytywne nastawienie

Współpracując z nami masz pewność, że:

  • Pracę w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę, zlecenie lub kontrakt B2B
  • Wynagrodzenie będzie adekwatne do umiejętności i zaangażowania
  • Pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej i rozpoznawalnej pozycji rynkowej,
  • Niezbędne narzędzia do efektywnej pracy
  • Dużą samodzielność w działaniu
  • Budżet szkoleniowy
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w nowoczesnym klimatyzowanym biurze