Kompleksowa realizacja

Osiedle Owocowe to inwestycja deweloperska realizowana przez firmę FORMSKY Developer. Osiedle Owocowe to całkowicie nowa, niezwykle świeża, inwestycja położona 8 km od centrum Piły. Osiedle domków jednorodzinnych jest alternatywą dla mieszkań czy apartamentów z uwagi na doskonałą lokalizację i atrakcyjną cenę domu.

Przedstawiciel developera przekazał nam zlecenie na kompleksową obsługę inwestycji w zakresie kreacji, promocji i zapewnienia kompleksowego wsparcia graficznego dla procesu sprzedaży.

Projekt graficzny strony internetowej

Zakres prac przy projekcie

  • przygotowanie strategii marketingowej inwestycji,
  • nazwa inwestycji (naming),
  • logo/branding,
  • wizerunkowa strona internetowa (Full Screen),
  • ambient (outdoor),
  • broszura informacyjna wspierająca sprzedaż.

Naming / Logo / Branding

Jednym z pierwszych kroków na drodze do realizacji celów założonych przez Klienta było wymyślenie nazwy dla inwestycji, która w późniejszym czasie miała zostać przedstawiona pod postacią minimalistycznego logo. Pierwotne założenia stanowiły o tym, iż zarówno nazwa jak i kreacja logo mają łączyć w sobie prostą formę nawiązującą do charakteru lokalizacji, w której zostało zaplanowane do wybudowania osiedle.

Nazwa Osiedle Owocowe została wykreowana jako nawiązanie do historii lokalizacji, w której kilka lat wcześniej był sad, w którym rosły m.in. jabłonie, wiśnie oraz czereśnie.

Działając konsekwentnie przygotowaliśmy logotyp nawiązujący kształtem do wspomnianych wcześniej owoców. Udało nam się przygotować kreację, która stała się urzeczywistnieniem wizji, która towarzyszyła powstaniu inwestycji. Elementy sygnetu logo zostały w dalszym stopniu wykorzystane do naniesienia elementów dekoracyjnych architektury, chociażby takich jak oznaczenie numeracji poszczególnych domów, oznaczeń kierunkowych czy też detali małej architektury towarzyszącej Osiedlu Owocowemu.

Strona internetowa – fotorealistyczne wizualizacje 3D

Głównym założeniem przy budowie strony internetowej dla inwestycji było położenie bardzo dużego nacisku na pokazanie architektury i otoczenia – zgodnie z zasadą, że Klienci kupują wzrokiem. Mając na uwadze, iż projekt był realizowany w czasie, w którym powszechnym stało się używanie smartfonów do przeglądania zasobów sieci Internet, w porozumieniu z Klientem podjęliśmy decyzję, o przygotowaniu projektu w wersji pełnoekranowej.

Wysokiej jakości wizualizacje architektoniczne pokazujące zarówno architekturę, jak i wnętrza przestrzeni mieszkalnej stały się doskonałą podstawą do budowy nowoczesnej, responsywnej i przede wszystkim skutecznej strony internetowej, dzięki czemu w ciągu niespełna 2,5 roku od momentu wdrożenia projektu w życie, cała inwestycja Osiedla Owocowego została zakończona.

zobacz online

Ambient (outdoor) – Nowe otwarcie / błyskawiczne efekty

Jednym z zaplanowanych działań związanych z uruchomieniem procesu sprzedaży nowych domów na powstającym osiedlu było wprowadzenie zainteresowania poprzez niestandardowe działania. Klient oczekiwał bardzo szybkiego zainteresowania inwestycją, stąd zrodził się pomysł uruchomienia ambientu w najczystszej postaci. Przygotowaliśmy projekt logo w układzie poziomym, który przenieśliśmy w przestrzeń miejską.

Z uwagi na fakt, iż mieszkańcy miasta nie wiedzieli z czym mają połączyć nazwę Osiedle Owocowe zaczęli szukać danej frazy w wyszukiwarce Google. Efekt był bardziej niż zadowalający. W ciągu niespełna miesiąca od momentu wdrożenia kampanii ambientowej, liczba nowych unikalnych użytkowników strony internetowej przekroczyła wartość 3100, blisko 4500 sesji i ponad 21 tys. odsłon strony.

Wynikiem tak zaplanowanych działań była sprzedaż pierwszych 6 domów w ciągu pierwszego miesiąca od momentu uruchomienia strony internetowej i kampanii.

Materiały promocyjne

Klient zgłosił nam zapotrzebowanie na materiały promocyjne w wersji drukowanej. Broszury docelowo miały zostać przekazane potencjalnym nabywcom nowego miejsca do mieszkania na Osiedlu Owocowym.

Utrzymując minimalizm całej kreacji przygotowaliśmy dla Klienta projekt broszury informacyjnej nawiązującej do stylu, w którym utrzymany był projekt strony internetowej. W komplecie zaprojektowaliśmy również teczki ofertowe, a także wizytówki, które wraz ze wspomnianą broszurą stanowiły jednolitą i spójną całość.

Zrealizuj z nami skuteczny projekt! +48 608 466 380 kontakt@webtom.pl Link do konta na facebooku Link do konta na instagramie Link do konta na linkedinie