Naming / Logo / Branding

Jednym z pierwszych kroków na drodze do realizacji celów założonych przez Klienta było wymyślenie nazwy dla inwestycji, która w późniejszym czasie miała zostać przedstawiona pod postacią minimalistycznego logo. Pierwotne założenia stanowiły o tym, iż zarówno nazwa jak i kreacja logo mają łączyć w sobie prostą formę nawiązującą do charakteru lokalizacji, w której zostało zaplanowane do wybudowania osiedle.

Nazwa Osiedle Owocowe została wykreowana jako nawiązanie do historii lokalizacji, w której kilka lat wcześniej był sad, w którym rosły m.in. jabłonie, wiśnie oraz czereśnie.

Działając konsekwentnie przygotowaliśmy logotyp nawiązujący kształtem do wspomnianych wcześniej owoców. Udało nam się przygotować kreację, która stała się urzeczywistnieniem wizji, która towarzyszyła powstaniu inwestycji. Elementy sygnetu logo zostały w dalszym stopniu wykorzystane do naniesienia elementów dekoracyjnych architektury, chociażby takich jak oznaczenie numeracji poszczególnych domów, oznaczeń kierunkowych czy też detali małej architektury towarzyszącej Osiedlu Owocowemu.