Ambient (outdoor) – Nowe otwarcie / błyskawiczne efekty

Jednym z zaplanowanych działań związanych z uruchomieniem procesu sprzedaży nowych domów na powstającym osiedlu było wprowadzenie zainteresowania poprzez niestandardowe działania. Klient oczekiwał bardzo szybkiego zainteresowania inwestycją, stąd zrodził się pomysł uruchomienia ambientu w najczystszej postaci. Przygotowaliśmy projekt logo w układzie poziomym, który przenieśliśmy w przestrzeń miejską.

Z uwagi na fakt, iż mieszkańcy miasta nie wiedzieli z czym mają połączyć nazwę Osiedle Owocowe zaczęli szukać danej frazy w wyszukiwarce Google. Efekt był bardziej niż zadowalający. W ciągu niespełna miesiąca od momentu wdrożenia kampanii ambientowej, liczba nowych unikalnych użytkowników strony internetowej przekroczyła wartość 3100, blisko 4500 sesji i ponad 21 tys. odsłon strony.

Wynikiem tak zaplanowanych działań była sprzedaż pierwszych 6 domów w ciągu pierwszego miesiąca od momentu uruchomienia strony internetowej i kampanii.

Materiały promocyjne

Klient zgłosił nam zapotrzebowanie na materiały promocyjne w wersji drukowanej. Broszury docelowo miały zostać przekazane potencjalnym nabywcom nowego miejsca do mieszkania na Osiedlu Owocowym.

Utrzymując minimalizm całej kreacji przygotowaliśmy dla Klienta projekt broszury informacyjnej nawiązującej do stylu, w którym utrzymany był projekt strony internetowej. W komplecie zaprojektowaliśmy również teczki ofertowe, a także wizytówki, które wraz ze wspomnianą broszurą stanowiły jednolitą i spójną całość.