Proces tworzenie strony internetowej dla Data Wizards obejmował kilka kluczowych kroków, które były zrealizowane w oparciu o najlepsze praktyki w branży web designu i developmentu. Proces realizacji projektu rozpoczęliśmy od wspólnej analizy i planowania projektu.
Podczas pierwszego spotkania z klientem zebraliśmy informacje o branży, w której Data Wizards prowadzi swoje działania, poznaliśmy bezpośrednią i pośrednią konkurencję oraz zaznajomiliśmy się z docelową grupą klientów, do której ma być adresowana strona internetowa marki. Na podstawie wywiadu, przygotowaliśmy założenia, na podstawie których określiliśmy potrzeby i oczekiwania użytkowników z grupy docelowej.
Kolejnym krokiem było przeprowadzenie analizy stron konkurencyjnych w celu identyfikacji najlepszych rozwiązań i potencjalnych luk, które można wykorzystać w celu wyróżnienia marki i zapełnieniu powstałej na rynku niszy w obrębie przedmiotu działania Data Wizards.
Po skonfrontowaniu wyników powyższych obserwacji z określonymi przez Klienta celami i kluczowymi funkcjonalnościami, jakie ma zawierać oczekiwana strona internetowa, przygotowaliśmy wykaz niezbędnych do zrealizowania zadań, które miały na celu doprowadzenie nas do efektu końcowego, jakim jest skuteczna pod kątem generowana leadów sprzedażowych strona internetowa.