Co to jest EAA – European Accessibility Act?
Dowiedz się, czym jest Europejski Akt w sprawie dostępności (EAA), kogo dotyczy i jakie zmiany wprowadza – sprawdź, czy Twoja firma jest gotowa na nowe regulacje!
Landing page, czyli strony internetowe tzw. docelowe będące kluczowym elementem strategii marketingowej dla wielu firm, które to mają jedno główne zadanie: przekonać osobę odwiedzającą daną stronę do podjęcia określonej, z góry założonej akcji. Może to być zapis na newsletter, zostawienie danych kontaktowych, pobranie e-booka, rejestracja na wydarzenie czy zakup produktu. Skuteczny landing page powinien być bardzo dobrze zaprojektowany zarówno pod kątem wizualnym, jak i funkcjonalnym – bardzo istotne jest tutaj projektowanie UX/UI, a jego głównym celem jest maksymalizacja współczynnika konwersji. W tym artykule omówimy, jak stworzyć stronę docelową, która przyciąga uwagę, angażuje użytkownika i skutecznie zachęca do działania, takiego jakie budując tą stronę oczekujemy.
Każdy landing page powinien mieć jeden, wyraźnie określony cel. Strony docelowe, które próbują realizować kilka różnych celów jednocześnie, często tracą swoją skuteczność. Dlatego przed rozpoczęciem projektowania warto określić jaki jest jej oczekiwany cel. Może to być::
Landing page powinien być czytelny i prosty, bez zbędnych elementów, które to mogłyby odciągać uwagę użytkownika odwiedzającego stronę. Kluczowe zasady przy projektowaniu to:
Pierwsze wrażenie ma kluczowe znaczenie. Skuteczny nagłówek powinien być:
Przykłady efektywnych nagłówków:
CTA, czyli wezwanie do działania, to najważniejszy element landing page. Powinno ono być:
Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o nawiązaniu współpracy. Zobacz w jaki sposób możemy Ci pomóc . Napisz do nas!
Tworzenie skutecznego landing page wymaga wiedzy z zakresu UX/UI, marketingu, analizy danych, istotna jest także optymalizacja SEO. Współpraca z profesjonalną firmą niesie ze sobą szereg korzyści przy budowie tego typu stron:
Skuteczny landing page to połączenie atrakcyjnego designu – dedykowany projekt strony internetowej, przemyślanej struktury landing page (UX Design) oraz dobrze dobranych elementów marketingowych. Kluczowe aspekty to:
Tworzenie skutecznych stron docelowych wymaga doświadczenia i znajomości branży, dlatego warto skorzystać z usług profesjonalnej agencji. Jeśli chcesz zwiększyć konwersję i poprawić wyniki swojej kampanii marketingowej, skontaktuj się z nami – pomożemy stworzyć dopasowany do Twoich potrzeb i oczekiwań landing page, który działa!
Ten wpis stworzył
Ekspert od wycen dedykowanych rozwiązań i zarządzania projektami. Posiada ogromne doświadczenie w tworzeniu ofert idealnie dopasowanych do potrzeb i oczekiwań klientów, specjalista łączący pasję do nowych wyzwań z analitycznym podejściem do każdego szczegółu projektu.