Projekt sklepu internetowego z konfiguratorem produktów 3D
Podczas realizacji nowoczesnego sklepu internetowego M-Box24 bardzo dużo uwagi poświęciliśmy na układ funkcjonalny i zaprojektowanie ścieżki użytkownika, tak by jego doświadczenia związane z realizacją zakupów było na możliwie najwyższym poziomie. Podeszliśmy pod projekt funkcjonalny UX analizując dokładnie zachowania użytkowników na pierwszej iteracji projektu sklepu, tak by wyciągnąć wnioski i wprowadzić szereg optymalizacji prowadzących do maksymalizowania konwersji – czyli zakupu produktów.
Stosując uzyskaną z badań UX i obserwacji użytkowników wiedzę, przygotowaliśmy zoptymalizowane pod kątem konwersji, dedykowane rozwiązanie e-Commerce, dzięki któremu w znaczny sposób podnieśliśmy skuteczność systemu w rezultacie czego klient cieszy się wzrostem sprzedaży.
Projektując graficzną warstwę sklepu musieliśmy pamiętać, że musi być ona dostosowana do rynku niemieckiego i austriackiego, które są dość specyficzne i konserwatywne w odbiorze funkcjonalności systemów e-commerce. Mając powyższe na uwadze, zaprojektowaliśmy prosty, czysty interfejs użytkownika, co sprawiło że sklep, pomimo dużej ilości dedykowanych rozwiązań wygląda na prosty i jest intuicyjny w obsłudze.
Przyjęcie powyższej koncepcji projektowej i elastyczne reagowanie na potrzeby klienta w kontekście dodawania nowych funkcjonalności i ulepszeń pozwoliło na zrealizowanie dopasowanego do oczekiwań i przede wszystkim skutecznego narzędzia, dzięki któremu klient osiąga coraz to wyżej stawiane cele sprzedażowe.