Ponad 50 Landing Page pod kampanie SEM
Realizację tej części projektu rozpoczęliśmy od stworzenia jednej, głównej makiety UX, która dokładnie określała, w jaki sposób mają być rozmieszczone elementy w obrębie jednej strony, aby zmaksymalizować szanse na pozyskanie kontaktów sprzedażowych.
Następym krokiem było zaprojektowanie interfejsu użytkownika (UI), dbając o to, by wszystkie elementy wizualne były spójne z nową linią graficzną marki Okno-Pol i atrakcyjne dla użytkowników. Po dostosowaniu warstwy graficznej do potrzeb stawianych przez poszczególne rynki, na których dane Landing Page miały realizować zadania, projekt został przekazany do działu programistycznego.
Zaprogramowanie głównego motywu strony, który posłużył jako fundament dla wszystkich landing page – było kluczowym procesem, ponieważ do realizacji tego zadania użyliśmy naszego dedykowanego motywu do WordPressa, który zbudowany jest we frameworku Laravel – co umożliwia jego łatwą skalowalność w poziomie. Po zakończeniu programowania, wdrożyliśmy motyw do WordPressa i na jego bazie przygotowaliśmy ponad 50 dedykowanych LP-ków w wielu wersjach językowych, zarządzanych z jednego miejsca, co było możliwe dzięki wykorzystaniu funkcji systemu WordPress jaką jest Multisite.
Łącznie wdrożyliśmy treści dla 9 wersji językowych (polska, angielska, niemiecka, francuska, włoska, niderlandzka, norweska, szwedzka, czeska), dostosowując je do specyficznych potrzeb i preferencji różnych rynków.
Optymalizacja stron pod kątem Google Web Core Vitals zapewniła, że strony szybko się ładują, są interaktywne i stabilne wizualnie. Wdrożyliśmy również dedykowany, autorski moduł Consent Mode V2, który wspiera zarządzanie zgodami dla WordPress Multisite.
Zgodnie z oczekiwaniami Klienta wdrożyliśmy monitorowanie makro i mikro konwersji, co pozwoliło na badanie skuteczności prowadzonych działań i wdrażanie optymalizacji mających na celu maksymalizację wartości pozyskiwanych kontaktów sprzedażowych.