Sklep internetowy
Na początku procesu projektowego zorganizowaliśmy spotkanie z klientem w celu omówienia założeń projektu, zarówno pod kątem UX/UI, jak i w aspekcie oczekiwanych rozwiązań programistycznych. Podczas spotkania warsztatowego poznaliśmy punkt widzenia klienta i doprecyzowaliśmy oczekiwany przez Tapiso efekt końcowy – zarówno pod kątem interfejsu użytkownika, jego ścieżki zakupowej, po rozwiązania funkcjonalności, jakie są niezbędne do realizacji projektu z sukcesem. Podczas spotkania zaproponowaliśmy kilka rozwiązań, które naszym zdaniem wpłyną pozytywnie na osiągnięcie celu projektu. Klient podjął decyzję o wdrożeniu części z nich w pierwszej iteracji prac programistycznych nad projektem.
Następnie przystąpiliśmy do pracy nad warstwą graficzną sklepu internetowego. Na podstawie przekazanych przez klienta wytycznych podczas spotkania warsztatowego przygotowaliśmy propozycję interfejsu graficznego. Jednym z kluczowych elementów układu funkcjonalnego, który stanowił wyzwanie projektowe była główna nawigacja serwisu, którą należało rozwiązać w nietypowy dla systemów WooComemerce sposób. Po aktualizacji wytycznych przez klienta i jednej sesji poprawkowej został zaakceptowany i przekazany do programowania.
W pierwszej kolejności zaprogramowana została warstwa graficzna, która została oddana klientowi do testów. Dalszym etapem było programowanie dedykowanych funkcjonalności i integracji.
Kompletny, w pełni funkcjonujący projekt w podstawowej wersji językowej został oddany Klientowi 1,5 tygodnia przed deklarowanym terminem.
W ten sposób nasza współpraca z klientem przeszła przez kilka kluczowych etapów, od początkowego spotkania po przekazanie gotowego produktu. Dzięki temu procesowi mogliśmy zapewnić klientowi klarowność, transparentność oraz wysoką jakość wykonania całego projektu.