1. Case studies
  2. Tapiso

Tapiso – sklep z dywanami

Wykonane segmenty prac

DEV UX/UI

O kliencie

Tapiso sprzedaje dywany na całą Europę.

Marka Tapiso działa w branży dekoracji wnętrz od 1991 roku. Na przestrzeni ostatnich 30 lat, ta rodzinna firma, rozwinęła się do pozycji lidera rynku. Główną przestrzenią działalności jest sprzedaż dywanów, sztucznej trawy i chodników.

Firma współpracuje z najlepszymi dostawcami produktów z Turcji i Belgii, by zadowolić swoich klientów w całej Europie za pośrednictwem znanych platform handlowych (Amazon, Bol, eBay i innych).

Tapiso dba o jakość produktów, zadowolenie i wysoki komfort klientów. Zapewnia jakość dzięki certyfikatowi OEKO-TEX STANDARD 100, który spełniają wszystkie sprzedawane przez Tapiso produkty.

Brief

  • Sklep internetowy oparty o platformę WooCommerce, zoptymalizowany pod kątem wytycznych Google Core Vitals
  • Integracja z systemem do zarządzania stanami magazynowymi poprzez dedykowane API
  • Dedykowany moduł do importowania produktów wielowariantowych przez zewnętrzne API

Wyzwania projektowe

  • Zaprojektowanie UX/UI skoncentrowanego na osiągnięciu postawionych założeń projektowych
  • Zaprogramowanie i optymalizacja gotowego rozwiązania e-Commerce w oczekiwanym przez klienta terminie
  • Rozdzielenie wersji językowych na odrębne, niezależne instancje wraz z zapewnieniem spójności kodu źródłowego na wszystkich wersjach
  • Przemyślany UX dostosowany do WooCommerce

    Przygotowaliśmy zoptymalizowaną ścieżkę zakupową i wdrożyliśmy ją do systemu WooCommerce

  • Niestandard w standardzie

    Dostosowaliśmy standardowy WooCommerce do niestandardowych potrzeb naszego klienta

  • Wiele instancji - ten sam kod

    Zaimplementowaliśmy kilka niezależnych instancji językowych opartych o ten sam kod źródłowy

  • Pełne wsparcie techniczne

    Dla utrzymania wszystkich instancji systemu e-Commerce dla Tapiso, zapewniamy usługę wsparcia technicznego

Sklep internetowy System e-Commerce Wsparcie techniczne

Sklep internetowy z dedykowanymi integracjami

Sklep internetowy

Na początku procesu projektowego zorganizowaliśmy spotkanie z klientem w celu omówienia założeń projektu, zarówno pod kątem UX/UI, jak i w aspekcie oczekiwanych rozwiązań programistycznych. Podczas spotkania warsztatowego poznaliśmy punkt widzenia klienta i doprecyzowaliśmy oczekiwany przez Tapiso efekt końcowy – zarówno pod kątem interfejsu użytkownika, jego ścieżki zakupowej, po rozwiązania funkcjonalności, jakie są niezbędne do realizacji projektu z sukcesem. Podczas spotkania zaproponowaliśmy kilka rozwiązań, które naszym zdaniem wpłyną pozytywnie na osiągnięcie celu projektu. Klient podjął decyzję o wdrożeniu części z nich w pierwszej iteracji prac programistycznych nad projektem.

Następnie przystąpiliśmy do pracy nad warstwą graficzną sklepu internetowego. Na podstawie przekazanych przez klienta wytycznych podczas spotkania warsztatowego przygotowaliśmy propozycję interfejsu graficznego. Jednym z kluczowych elementów układu funkcjonalnego, który stanowił wyzwanie projektowe była główna nawigacja serwisu, którą należało rozwiązać w nietypowy dla systemów WooComemerce sposób. Po aktualizacji wytycznych przez klienta i jednej sesji poprawkowej został zaakceptowany i przekazany do programowania.

W pierwszej kolejności zaprogramowana została warstwa graficzna, która została oddana klientowi do testów. Dalszym etapem było programowanie dedykowanych funkcjonalności i integracji.

Kompletny, w pełni funkcjonujący projekt w podstawowej wersji językowej został oddany Klientowi 1,5 tygodnia przed deklarowanym terminem.

W ten sposób nasza współpraca z klientem przeszła przez kilka kluczowych etapów, od początkowego spotkania po przekazanie gotowego produktu. Dzięki temu procesowi mogliśmy zapewnić klientowi klarowność, transparentność oraz wysoką jakość wykonania całego projektu.

Indywidualny projekt UI

Na podstawie postawionych przez Klienta oczekiwań względem funkcjonalności sklepu internetowego został przygotowany indywidualny projekt interfejsu użytkownika, w skład którego wchodzą różne widoki.

  • Koszyk zakupowy
  • Projekt menu
  • Strona produktu
  • Kategorie produktowe
  • Listing produktów z filtrowaniem

Chętnie porozmawiam o Twoim projekcie

Sławomir Woźniak

New Business

Inne Case Study

  • MBOX-24 | E-commerce z konfiguratorem 3D

    3D DEV GFX Media UX/UI
  • Kabat Tyre | Cyfrowa metamorfoza marki

    3D DEV GFX Media Movie Photo UX/UI
  • WGU | Branding i dedykowany system

    DEV GFX UX/UI
  • Skuteczne rozwiązanie e-Commerce na rynek amerykański

    DEV GFX UX/UI
  • Cyfrowa metamorfoza marki Okno-Pol

    3D DEV GFX Media Movie UX/UI

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.