Kompleksowo budujemy marki

Budowa marki

Kompleksowo budujemy marki - od nazwy i brandingu po komunikację z klientami

Dbamy o to by marki naszych Klientów były rozpoznawalne i osiągały doskonałe wyniki sprzedażowe.

Stworzymy nazwę, unikatowy projekt logo. Określimy unikalne cechy produktu i główne wartości marki, na bazie której w skuteczny sposób będziemy komunikować się z docelową grupą odbiorców. Zbudujemy skuteczną strategię marketingową oraz wyznaczymy kierunki działania, które pozwolą nam efektywnie budować świadomość i pozytywny wizerunek marki wśród potencjalnych odbiorców. Zbudujemy efektywny system identyfikacji wizualnej marki, który jest niezbędny do tworzenia jej profesjonalnego wizerunku. Sprawimy, że wszystkie te elementy będą spójne i równocześnie będą tworzyć efektywną i skuteczną całość. Najważniejsze założenia określimy w przygotowanym brand book-u (księga znaku), która w jasny i przejrzysty sposób określi w jaki sposób należy prowadzić skuteczną komunikację z Twoimi klientami. Przeprowadzimy kompletny branding, dzięki czemu stworzymy świadomość marki na wielu powiązanych ze sobą płaszczyznach. Wymienione powyżej elementy składające się na zbudowanie Twojej marki są w naszej ocenie równocześnie najważniejszymi składnikami, które stworzymy i tym samym skutecznie zrealizujemy Twoje cele.

Darmowa wycena

Systemy dedytowane

Masz świetny produkt? Pomagamy sprzedawać

Pomagamy naszym Klientom zbudować markę i zwiększać sprzedaż – niezależnie od tego, czy mają do zaoferowania domki na kameralnym osiedlu niedaleko miasta, prowadzą catering dietetyczny, czy też są producentem wytrzymałych mebli do warsztatu. Do każdego projektu podchodzimy w indywidualny sposób, dzięki czemu możemy pochwalić się wieloma sukcesami związanymi z budową wizerunku firmy bądź produktu.

Zdobywane na przestrzeni ostatnich dwóch dekad doświadczenie w połączeniu z dostępnymi narzędziami sprawia, że prowadzone przez nas działania mają wiele wymiarów, są widoczne i przede wszystkim pomagają naszym Klientom realizować założone cele.

Postaw na współprace z nami.

Darmowa wycena

Dedykowane aplikacje internetowe

Dobieramy narzędzia odpowiednie do potrzeb i możliwości

Budowa marki jest bardzo złożonym procesem, na który składa się bardzo wiele czynników, począwszy od wymyślenia wpadającej w ucho oryginalnej i pozytywnie kojarzącej się nazwy, która odda charakter firmy bądź produktu, poprzez budowę jej wizerunku pod postacią logo, który będzie oddawał wszystkie najważniejsze cechy i wartości jakimi ma się kierować i w jaki ma być postrzegana marka. Określenie wartości marki to punkt wyjścia i podstawa do wszystkich dalszych działań mających na celu skuteczną budowę wizerunku.

W spójny i nowoczesny sposób zaprojektowane strony internetowe bądź też sklepy www są podstawą ku temu by przejść do kolejnego odcinka prac, jakim jest prowadzenie komunikacji z Klientami nowo powstałej marki, przy jednoczesnym prowadzeniu działań promocyjnych mających na celu rozpoczęcie procesu sprzedaży.

Takie kompleksowe podejście do całego zagadnienia budowania marki jest odpowiedzią na potrzeby naszych Partnerów, jak i ich potencjalnych klientów. Jest też gwarantem sukcesu. Rozpocznij współpracę z nami – czekamy na Ciebie.

Darmowa wycena

Tworzenie linii graficznej firmy

Spójna linia graficzna dla spójności marki

Dbamy o to, by cała komunikacja marki z jej otoczeniem zewnętrznym opierała się o spójny przekaz. Nasze działania realizujemy poprzez przygotowanie jednolitej linii graficznej marki zwanej Key Visual’em.

Przygotowanie jednolitych i zarazem spójnych materiałów promocyjnych w znaczący sposób pomaga zachować profesjonalną komunikację, odpowiada za spójność promowanej marki dzięki czemu potencjalny klient łatwo i bezproblemowo ją rozpoznaje, co znacząco przekłada się na jej zapamiętywanie. Przygotowany według powyższych wytycznych jednolity Key Visual to punkt wyjścia w profesjonalnym procesie budowy marki. To na jego podstawie możemy zaproponować i dobierać kolejne, coraz to bardziej precyzyjne rozwiązania za pomocą których przedstawiamy firmę lub markę jako coś namacalnego, żyjącego i profesjonalnie komunikującego się ze swoimi aktualnymi, jak i potencjalnymi klientami.