1. Case studies
  2. WGU

Wielkopolska Grupa Ubezpieczeniowa
kompleksowa realizacja

Wykonane segmenty prac

DEV GFX Media UX/UI

O kliencie

Profesjonaliści od ubezpieczeń

Wielkopolska Grupa Ubezpieczeniowa to zespół specjalistów z branży ubezpieczeniowej, który stawia na kompleksowe i profesjonalne doradztwo ubezpieczeniowe w zakresie wyboru optymalnych produktów, tak by klienci grupy mieli poczucie bezpieczeństwa i byli spokojni o swój majątek lub życie.

W ofercie WGU znajdują się ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne, podróżne i na życie. Firma zajmuje się także ubezpieczaniami rolnymi i kierowanymi dla firm. Bogate doświadczenie i szeroki wybór ofert sprawiają, że jest to idealne miejsce do zakupu ubezpieczenia.

Brief

  • Logo z wraz linią graficzną marki uspójniającą komunikację zewnętrzną firmy spięte w księgę znaku stanowiącą kompletną identyfikację wizualną
  • Profesjonalna strona internetowa z dedykowanym systemem do prowadzenia wymiany dokumentów pomiędzy agentami ubezpieczeniowymi
  • Wyszukiwarka Agentów WGU oparta o Google Maps

Wyzwania projektowe

  • Stworzenie identyfikacji wizualnej, która odda wartości marki w minimalistycznym stylu
  • Przygotowanie dedykowanego systemu do zarządzania dokumentami rozliczeniowymi pomiędzy Agentami Ubezpieczeniowymi WGU
  • Zaprojektowanie spójnej linii graficznej do znakowania placówek grupy i ich dostosowanie do różnych rodzajów budynków
  • System zaprojektowany od podstaw

    Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy dedykowany system do wymiany dokumentów i zintegrowaliśmy go ze stroną

  • Narzędzie pomagające w rozliczeniach

    Poprzez zarządzanie dokumentami rozliczeniowymi w jednym miejscu usprawniliśmy wewnętrzny proces grupy

  • Skalowalne narzędzie pomagające w rozwoju

    Przygotowaliśmy narzędzie, które jest gotowe na skalowanie i niezakłóconą obsługę dużej ilości użytkowników

  • System przyjazdy dla użytkownika

    Zaprojektowaliśmy interfejsy, które są przyjazne dla użytkownika i łatwe w obsłudze od strony administracyjnej

Logo Design Brand evaluation Key Visual

Zaprojektowaliśmy nowoczesny system identyfikacji wizualnej oddający wartości marki i jej korzenie

Wielkopolska Grupa Ubezpieczeniowa
– mocna marka na rynku ubezpieczeń

Realizując zadania związane ze stworzeniem identyfikacji wizualnej marki Wielkopolska Grupa Ubezpieczeniowa bazowaliśmy w głównej mierze na wartościach firmy, spośród których, najważniejszymi były: solidność, profesjonalizm oraz zlokalizowanie głównego wątku biznesowego w regionie Wielkopolski.

Aby oddać te wszystkie wartości zdecydowaliśmy się na przygotowaniu sygnetu logo w formie herbu nawiązującego do herbu Województwa Wielkopolskiego obrazującego orła. Mając na uwadze założenia, iż sygnet ma być minimalistyczny i mocny w swojej formie przygotowaliśmy tą część znaku w bardzo uproszczonej formie.

Kolejnym krokiem w kierunku osiągnięcia założenia projektowego było dobranie odpowiedniej, bezszeryfowej, typografii, która w zastosowanej szerokości jeszcze bardziej podkreśla moc marki.

Aby nadać marce charakteru marki premium, zastosowaliśmy złotą kolorystykę, która w połączeniu z tłami – białym i czarnym jest ponadczasowa, klasyczna i nadaje marce charakteru.

Kolorystyka

#cda349

#231f20

#ffffff

Typografia

Założenia towarzyszące powstaniu logo WGU

Podczas realizacji zadań związanych z projektem logo Wielkopolskiej Grupy Ubezpieczeniowej kierowaliśmy się tym, aby wynik naszych prac był atrakcyjny wizualnie, prosty, unikalny i posiadał właściwości, które umożliwiają jego adaptację do różnych kontekstów.

Zacznijmy współpracę już teraz! Zacznijmy współpracę już teraz!

Atrakcyjność wizualna

Prostota formy

Unikalność

Adaptacja do różnych przestrzeni

Identyfikacja wizualna firmy ubezpieczeniowej

Proces realizacji identyfikacji wizualnej Wielkopolskiej Grupy Ubezpieczeniowej został podzielony na kilka kluczowych etapów. Na początku zebraliśmy szczegółowe informacje od klienta dotyczące celów biznesowych, wartości marki oraz grupy docelowej. Następnym krokiem było przeprowadzenie analizy rynku, aby zrozumieć trendy w branży ubezpieczeniowej i zorientowanie się jak wyglądają systemy identyfikacji wizualnej firm stanowiących konkurencję dla klienta.

Kiedy udało się w pełni zrozumieć kontekst, przystąpiliśmy do projektowania logo, które w wyniku naszej pracy odzwierciedla wartości i charakter firmy. Po zatwierdzeniu logo zaprojektowaliśmy pozostałe elementy identyfikacji wizualnej, takie jak teczki firmowe, wizytówki, roll-upy czy notesy firmowe, z zachowaniem spójności stylistycznej i kolorystycznej.

Sporym wyzwaniem na tym etapie było zaprojektowanie systemu oznakowania placówek Wielkopolskiej Grupy Ubezpieczeniowej, co wynikało z faktu iż identyfikacja musiała być spójna pomimo tego, iż biura Grupy są umiejscowione w budynkach o różnorodnej architekturze.

Końcowym etapem było przygotowanie w pełni funkcjonalnego, estetycznego projektu strony internetowej, który będzie spełniał założenia klienta przy jednoczesnym zachowaniu wartości marki w kontekście warstwy wizualnej.

  • Projekt logo
  • Teczka na dokumenty
  • Wizytówka imienna
  • Projekt notesu
  • Koperta na listy
  • Roll-up reklamowy
  • Projekt strony internetowej

Chcesz porozmawiać o Twoim projekcie?

Spotkajmy się online na krótką, darmową 30 minutową konsultację! Omówimy na niej Twoje potrzeby i podpowiemy optymalne rozwiązania dla realizacji Twoich celów.

Zarezerwuj termin już teraz! Zarezerwuj termin już teraz!
Strona internetowa Dedykowany system
Dedykowana strona internetowa z systemem do zarządzania dokumentami

Dedykowana strona internetowa dla firmy ubezpieczeniowej

Dla Wielkopolskiej Grupy Ubezpieczeniowej zrealizowaliśmy projekt profesjonalnej strony internetowej z szeregiem niestandardowych rozwiązań i dedykowanym systemem do zarządzania wewnętrznymi dokumentami rozliczeniowymi.

Założenia towarzyszące projektowi:

  • projekt musi być przemyślany pod kątem funkcjonalności dla użytkownika i responsywny, tak by prawidłowo wyświetlał się zarówno na komputerach jak i na urządzeniach mobilnych
  • strona internetowa ma mieć charakter minimalistyczny, schludny i ma być skoncentrowana na pokazaniu oferty WGU
  • oferta dla klientów ma być przedstawiona w prostej formie i zawierać przyciski wzywające do działania, dzięki którym będzie możliwe pozyskanie leadów sprzedażowych
  • niezbędna jest wyszukiwarka Agentów Ubezpieczeniowych dzięki której użytkownik serwisu będzie mógł znaleźć Oddział WGU w określonej lokalizacji, a samo zarządzanie danymi Agentów z poziomu Panelu Administracyjnego ma być łatwe dla osób zarządzających stroną
  • część serwisu dostępna wyłącznie dla zalogowanych użytkowników, w której to zamieszczane są wewnętrzne dokumenty grupy
  • zarządzanie użytkownikami z różnymi poziomami dostępu do danych zawartych w Strefie Partnera
  • przypisywanie dokumentów wg kilku różnych zaszeregowań
  • przypisanie uprawnień dostępowych do dokumentów w zależności od poziomu uprawnień użytkownika

Diabeł tkwi w szczegółach

Bardzo duży nacisk położyliśmy na to, by zaprojektowane rozwiązania były przejrzyste i spełniały postawione założenia projektowe.

  • Strona ofertowa z formularzem zapytań
  • Wyszukiwarka placówek
  • Strona współpracy
  • Kontakt

Chętnie porozmawiam o Twoim projekcie

Sławomir Woźniak

New Business

Inne Case Study

  • MBOX-24 | E-commerce z konfiguratorem 3D

    3D DEV GFX Media UX/UI
  • Nadnotecki Bank Spółdzielczy | Witamy w XXI wieku

    3D DEV GFX UX/UI
  • Skuteczne rozwiązanie e-Commerce na rynek amerykański

    DEV GFX UX/UI
  • Kabat Tyre | Cyfrowa metamorfoza marki

    3D DEV GFX Media Movie Photo UX/UI
  • Cyfrowa metamorfoza marki Okno-Pol

    3D DEV GFX Media Movie UX/UI

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.