Brief
- Nowoczesna identyfikacja wizualna łącząca w sobie minimalizm i nawiązanie do produktów
- Projekt etykiet produktowych na całą linię marki wraz z wizualizacjami 3D produktów
- Wizerunkowa strona internetowa
- Materiały promocyjne marki Soki z Krajny
Wykonane segmenty prac
Soki z Krajny to nowa marka Gospodarstwa Sadowniczego Mateusza Pluty, który od lat produkuje soki tłoczone pod marką Rubi Juice. Marka Soki z Krajny jest odpowiedzią na potrzeby segmentu HoReCa.
Soki z Krajny są produktem pokazującym regionalność, naturalność (obszary Natura 2000) oraz czysty skład. Soki tłoczone NFC (nie z koncentratu) to produkt dostarczający witaminy, mikro i makro elementy do organizmu, który to jest doskonałym dodatkiem do posiłków.
Podczas procesu budowy znaku graficznego, jak i całej identyfikacji wizualnej skoncentrowaliśmy się na tym, by forma znaku nawiązywała do produktu, który stanowi największy udział w wolumenie produkcyjnym Gospodarstwa Sadowniczego – czyli jabłka i soku tłoczonego z tego owocu.
Podążając za wytycznymi podjęliśmy decyzję projektową dotyczącą formy znaku graficznego – tak by był on jednoelementowy, monoblokowy – czyli taki, który składa się z jednego, spójnego elementu, bez wyraźnie oddzielonych składników czy modułów.
Efektem naszej pracy jest proste w swojej formie, łatwe do rozpoznania i zapamiętania logo, co jest kluczowe do skutecznej identyfikacji marki.
Logo zaprojektowane w takiej formie jest doskonałą formą, dzięki której otoczenie zewnętrzne marki odbiera ją jako nowoczesną, efektywną czy innowacyjną. Logo marki Soki z Krajny jest niezwykle charakterystyczne i nadaje nową, świeżą tożsamość marce.
#0c8d36
#231F20
#ffffff
Przy tworzeniu identyfikacji wizualnej nowej marki, której odbiorcą jest klient sektora HoReCa, towarzyszyło nam przeświadczenie, że logo musi być spójne, proste, uniwersalne i nawiązywać w swojej fomie do produktu stanowiącego główną oś produkcji.
Logo tworzy jednolitą całość bez rozdzielnych elementów, co zapewnia jego rozpoznawalność w różnych kontekstach i skalach.
Logo marki Soki z Krajny charakteryzuje się prostymi kształtami i minimalizmem – w rezultacie czego jego reprodukcja i skalowanie jest bardzo uproszczone i nie wymaga wprowadzania modyfikacji do znaku
Dzięki swojej prostocie, takie logo dobrze funkcjonuje w różnych mediach i aplikacjach na nośniki reklamowe – od wizytówek, poprzez materiały POS, na stronie internetowej kończąc
Pomimo minimalistycznej, prostej formy, logo ukazuje markę jako nowoczesną, działającą zgodnie z naturą, dostarczającą wysokiej jakości produkt, który wpasowuje się w zdrowy styl życia
Realizacja linii graficznej dla marki „Soki z Krajny” był procesem, który wymagał szczególnej uwagi na każdym etapie, by wynikowo zapewnić spójność i atrakcyjność wizualną marki.
Na początku procesu projektowego zostało zrealizowane logo, które odzwierciedla wartości i charakter produktów, co zostało osiągnięte poprzez zastosowanie motywu jabłka. Następnym krokiem było opracowanie księgi znaku, czyli dokumentu stanowiącego fundament dla dalszych działań związanych z marką, by zachowana została jednolitość warstwy wizualnej.
Etykiety produktowe, które spełniają wymogi prawne, w tym wytycznych UE dotyczących etykietowania produktów spożywczych wraz z wizualizacjami 3D produktów, których głównym zadaniem jest nie tylko przyciągnięcie uwagi konsumentów, ale także realistyczne przedstawienie produktu, podkreślając jego najlepsze cechy.
Zaprojektowane materiały reklamowe, w tym roll-upy i ulotki, były elementarnym czynnikiem promocji marki na imprezie targowej, gdzie kluczowe jest utrzymanie jednolitego przekazu i wizualnej identyfikacji, co pozwala na budowanie rozpoznawalności i zaufania wśród konsumentów w dłuższej perspektywie czasowej.
Ostatnim etapem realizacji było opracowanie strony internetowej w modelu one-page, która jest estetycznie zgodna z resztą identyfikacji wizualnej, ale również funkcjonalna i przyjazna użytkownikowi, oferując łatwy dostęp do informacji o produktach i marce.
Całość tego procesu tworzy spójny obraz marki „Soki z Krajny”, który jest nie tylko przyjemny dla oka, ale również skuteczny w komunikacji z klientami.
Spotkajmy się online na krótką, darmową 30 minutową konsultację! Omówimy na niej Twoje potrzeby i podpowiemy optymalne rozwiązania dla realizacji Twoich celów.
Realizując zadania związane z budową identyfikacji wizualnej marki Soki z Krajny, przygotowaliśmy dla Klienta w pełni responsywną stronę internetową, na której poza informacjami na temat produktów, znalazły się podstawowe informacje kontaktowe.
Sławomir Woźniak
New Business | PL