1. Case studies
  2. Soki z Krajny

Kompleksowa realizacja dla marki Soki z Krajny

Wykonane segmenty prac

3D DEV GFX Media UX/UI

O kliencie

Gospodarstwo Sadownicze z tradycjami

Soki z Krajny to nowa marka Gospodarstwa Sadowniczego Mateusza Pluty, który od lat produkuje soki tłoczone pod marką Rubi Juice. Marka Soki z Krajny jest odpowiedzią na potrzeby segmentu HoReCa.

Soki z Krajny są produktem pokazującym regionalność, naturalność (obszary Natura 2000) oraz czysty skład. Soki tłoczone NFC (nie z koncentratu) to produkt dostarczający witaminy, mikro i makro elementy do organizmu, który to jest doskonałym dodatkiem do posiłków.

Brief

  • Nowoczesna identyfikacja wizualna łącząca w sobie minimalizm i nawiązanie do produktów
  • Projekt etykiet produktowych na całą linię marki wraz z wizualizacjami 3D produktów
  • Wizerunkowa strona internetowa
  • Materiały promocyjne marki Soki z Krajny

Wyzwania projektowe

  • Przygotowanie minimalistycznego logo odzwierciedlającego nawiązanie do natury i nadanie charakterystycznej, rozpoznawalnej linii graficznej do wykorzystania w promocji marki w segmencie HoReCa
  • Przygotowanie etykiet produktów zgodnych ze szczegółowymi wymaganiami zapisanymi w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady UE
  • Bardzo krótki termin realizacji
  • Projekt logo z księgą znaku

    Klientowi zależało na realizacji księgi znaku określającej wytyczne dotyczące stosowania logo marki

  • Strona internetowa One-Page

    Responsywna strona internetowa One-Page – czyli wszystkie informacje zawarte zostały pod jednym adresem URL

  • Bardzo krótki termin realizacji

    Czas grał kluczową rolę. Cały projekt zrealizowaliśmy w niespełna 4 tygodnie!

  • Research + ewaluacja etykiet produktowych

    Etykiety zgodne z europejskim prawem – wymagało to od nas zapoznania się z obowiązującymi normami prawnymi

DESIGN CORPORATE IDENTITY RESEARCH BRAND EVALUATION

Przygotowanie identyfikacji wizualnej to coś więcej niż projekt logo

Soki z Krajny – marka soków tłoczonych przeznaczona do sektora HoReCa

Podczas procesu budowy znaku graficznego, jak i  całej identyfikacji wizualnej skoncentrowaliśmy się na tym, by forma znaku nawiązywała do produktu, który stanowi największy udział w wolumenie produkcyjnym Gospodarstwa Sadowniczego – czyli jabłka i soku tłoczonego z tego owocu.

Podążając za wytycznymi podjęliśmy decyzję projektową dotyczącą formy znaku graficznego – tak by był on jednoelementowy, monoblokowy – czyli taki, który składa się z jednego, spójnego elementu, bez wyraźnie oddzielonych składników czy modułów.

Efektem naszej pracy jest proste w swojej formie, łatwe do rozpoznania i zapamiętania logo, co jest kluczowe do skutecznej identyfikacji marki.

Logo zaprojektowane w takiej formie jest doskonałą formą, dzięki której otoczenie zewnętrzne marki odbiera ją jako nowoczesną, efektywną czy innowacyjną. Logo marki Soki z Krajny jest niezwykle charakterystyczne i nadaje nową, świeżą tożsamość marce.

Kolorystyka

#0c8d36

#231F20

#ffffff

Typografia

Jakie założenia nami kierowały?

Przy tworzeniu identyfikacji wizualnej nowej marki, której odbiorcą jest klient sektora HoReCa, towarzyszyło nam przeświadczenie, że logo musi być spójne, proste, uniwersalne i nawiązywać w swojej fomie do produktu stanowiącego główną oś produkcji.

Zacznijmy współpracę już teraz! Zacznijmy współpracę już teraz!

Spójność

Prostota

Uniwersalność

Symbolizm

Pełna linia graficzna marki spożywczej Soki z Krajny

Realizacja linii graficznej dla marki „Soki z Krajny” był procesem, który wymagał szczególnej uwagi na każdym etapie, by wynikowo zapewnić spójność i atrakcyjność wizualną marki.

Na początku procesu projektowego zostało zrealizowane logo, które odzwierciedla wartości i charakter produktów, co zostało osiągnięte poprzez zastosowanie motywu jabłka. Następnym krokiem było opracowanie księgi znaku, czyli dokumentu stanowiącego fundament dla dalszych działań związanych z marką, by zachowana została jednolitość warstwy wizualnej.

Etykiety produktowe, które spełniają wymogi prawne, w tym wytycznych UE dotyczących etykietowania produktów spożywczych wraz z wizualizacjami 3D produktów, których głównym zadaniem jest nie tylko przyciągnięcie uwagi konsumentów, ale także realistyczne przedstawienie produktu, podkreślając jego najlepsze cechy.

Zaprojektowane materiały reklamowe, w tym roll-upy i ulotki, były elementarnym czynnikiem promocji marki na imprezie targowej, gdzie kluczowe jest utrzymanie jednolitego przekazu i wizualnej identyfikacji, co pozwala na budowanie rozpoznawalności i zaufania wśród konsumentów w dłuższej perspektywie czasowej.

Ostatnim etapem realizacji było opracowanie strony internetowej w modelu one-page, która jest estetycznie zgodna z resztą identyfikacji wizualnej, ale również funkcjonalna i przyjazna użytkownikowi, oferując łatwy dostęp do informacji o produktach i marce.

Całość tego procesu tworzy spójny obraz marki „Soki z Krajny”, który jest nie tylko przyjemny dla oka, ale również skuteczny w komunikacji z klientami.

  • Projekt logo
  • Księga znaku
  • Rollupy reklamowe
  • Projekt linii etykiet soków
  • Rendery 3D butelek soków

Chcesz porozmawiać o Twoim projekcie?

Spotkajmy się online na krótką, darmową 30 minutową konsultację! Omówimy na niej Twoje potrzeby i podpowiemy optymalne rozwiązania dla realizacji Twoich celów.

Zarezerwuj termin już teraz! Zarezerwuj termin już teraz!
Strona internetowa One Page Single Page Layer
Strona internetowa typu One-Page

Projekt strony internetowej

Realizując zadania związane z budową identyfikacji wizualnej marki Soki z Krajny, przygotowaliśmy dla Klienta w pełni responsywną stronę internetową, na której poza informacjami na temat produktów, znalazły się podstawowe informacje kontaktowe.

Chętnie porozmawiam o Twoim projekcie

Sławomir Woźniak

New Business

Inne Case Study

  • MBOX-24 | E-commerce z konfiguratorem 3D

    3D DEV GFX Media UX/UI
  • Nadnotecki Bank Spółdzielczy | Witamy w XXI wieku

    3D DEV GFX UX/UI
  • Skuteczne rozwiązanie e-Commerce na rynek amerykański

    DEV GFX UX/UI
  • Kabat Tyre | Cyfrowa metamorfoza marki

    3D DEV GFX Media Movie Photo UX/UI
  • Cyfrowa metamorfoza marki Okno-Pol

    3D DEV GFX Media Movie UX/UI

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.