Logo/branding

Logo branding - projekt logo księgi znaku

Logo, Branding – czy tego potrzebuję?

Jeśli poważnie myślisz o budowie i rozwijaniu biznesu, pytanie to jest retoryczne. Branding jest jednym z podstawowym narzędzi kreowania wizerunku firmy – niezależnie od tego, czy jest to lokalna kwiaciarnia, czy producent mebli metalowych sprzedający swoje produkty na terenie całej Europy i Świata.

Branding to budowanie świadomości marki wśród jej Klientów. Klienci rozpoznają markę i wiążą z nią konkretne odczucia. To dzięki brandingowi marka kreuje pożądany wśród otoczenia zewnętrznego wizerunek i jest postrzegana dokładnie w taki sposób w jaki zostało to określone w strategii marki i biznesplanie.

Logo branding

Unikalny branding zwiastunem sukcesu

Istotnymi elementami brandingu z punktu widzenia spójności marki są nazwa, logo i claim (slogan), które występują w każdym rodzaju komunikacji z Klientami i partnerami biznesowymi. W związku z tym, są to elementy najmocniej zapadające w pamięć Klientom. I dlatego właśnie decydując się na tworzenie wizualnego wizerunku firmy powinniśmy podchodzić do tego zagadnienia w sposób kompleksowy.

Projekt logo, typografia, wygląd strony internetowej czy system identyfikacji wizualnej obejmujący wizytówki, koperty firmowe, stopki e-mail czy znakowanie pojazdów firmowych, to tylko mała część brandingu, którą możemy zrealizować dla Twojej firmy. Pamiętać jednak należy o kluczowej zasadzie – spójności. Powyższe elementy muszą być ze sobą zunifikowane i tworzyć taki przekaz marketingowy, który w odbiorze Klientów nie ulegnie rozmyciu, przeciwnie – będzie współgrał i ewentualnie uzupełniał wzajemnie.

Logo branding

Projektujemy logo i księgi znaku

Dla naszych Klientów projektujemy logo wraz z kompletnymi księgami znaku. Oznacza to, że przekazujemy kompletny produkt, jakim jest graficzne opisanie marki wraz z określeniem wszystkich zasad stosowania logo – od określenia jego kształtu, wersji podstawowej, rozszerzonej czy też logotypu okolicznościowego, poprzez określenie kolorystyki, minimalnych rozmiarów logo oraz pola ochronnego, na zasadach stosowania kończąc.

Logo z księgą znaku jest solidnym fundamentem do budowania pełnego brandingu marki. Trzymając się określonych w księdze znaku standardów związanych z wykorzystaniem logo, mamy gwarancję spójności wszystkich materiałów promocyjnych, które będą w drugiej kolejności przygotowywane jako Key Visual.

Logo branding - key-visual

Key Visual czyli linia graficzna marki

Wyobraźmy sobie sytuację, w której mamy już logo i chcemy rozpocząć prace związane z prowadzeniem komunikacji z otoczeniem zewnętrznym naszej firmy. Mamy wiele pomysłów na przekaz komunikatów, jednak za każdym razem, te komunikaty wyglądają inaczej, nie są spójne. Spoglądając na nasze otoczenie, łatwo możemy zauważyć, że wiele firm prowadzi komunikację właśnie w taki, nieuporządkowany sposób. Czy są one zapamiętywane? Raczej nie…

Wyznaczamy standardy związane z kreacją spójnej komunikacji marek. Przygotowujemy spójne i skuteczne Key Visuale, dzięki którym marki wyglądają elegancko, tak jak należy. Każdorazowo, przy budowaniu linii graficznej marki, spoglądamy na firmę jako na całość i dopasowujemy metodykę i sposoby komunikacji do głównych odbiorców produktów bądź usług naszych Klientów.

W czym możemy Tobie pomóc?

Bazując na naszym długoletnim doświadczeniu w kompleksowej budowie wizerunku marek, możemy wykonać dla Ciebie:

  • zapamiętywalny i unikalny projekt logo
  • pełną księgę znaku
  • kompleksowy projekt linii graficznej (Key Visual) dla Twojej marki
  • elementy identyfikacji wizualnej obejmujące praktycznie wszystkie aspekty funkcjonowania Twojej firmy:
    • akcydensy – wizytówki, listowniki, koperty firmowe, stopki e-mail,
    • teczki ofertowe, notesy reklamowe, kalendarze,
    • znakowanie floty firmowej, odzieży, budynków,
    • gadżety reklamowe,
    • materiały promocyjne firmy w małym i wielkim formacie,
    • opakowania,

Nasze możliwości nie mają ograniczeń, ponieważ możemy zaprojektować praktycznie wszystko, co jest potrzebne dla budowy Twojego brandu i rozwoju Twojego biznesu.

Dobrze przygotowany branding, zwany inaczej systemem identyfikacji wizualnej firmy, ma bezpośrednie przełożenie na sprzedaż produktów. Można więc śmiało stwierdzić, że im produkt jest lepiej ubrany, tym łatwiej go sprzedać, prawda?

Ikona formularza
+48 608 466 380